Κυριακή 15 Ιουλίου 2012

DayS: 13, 14, 15

Καλημέρα και καλή εβδομάδα να έχουμε!
Λίγο πιο κοντά στις διακοπές και αρχίζουμε τις προετοιμασίες μας!

Δυστυχώς τις τελευταίες ημέρες είχα κάποιο πρόβλημα με την κάμερα μου και έτσι οι φωτογραφίες είναι από κινητό τηλέφωνο και από δανεικό φακό......
Για να δούμε πως θα κυλήσουν οι επόμενες ημέρες!

Ξεκινάμε με  την ημέρα 13 και open...τεχνητή δροσιά μέσα από το ψυγείο μας.
Σαν παιδί συνήθιζα να το ανοίγω και να δροσίζομαι, τώρα ευτυχώς υπάρχουν τα κλιματιστικα!

Ημέρα 14, building. Ένα "κτίριο" για μικρούς όχι καλόγουστο αλλά μέσα του κρύβει ευτυχία.


Ημέρα 15, τα δάχτυλα και τα χέρια είναι αγαπημένο μου θέμα, είμαι και από τους ανθρώπους που "πιάνουν τα χέρια τους" γεγονός που με έχει βγάλει ασπροπρόσωπη σε δύσκολες καταστάσεις.

ελληνικές συμμετοχές στην φωτογραφική πρόκληση του Ιουλίου της chantelle είναι:

7 σχόλια:

  1. Καλημέρα και καλή εβδομάδα! Πωπω τι όμορφο κτίριο!!!! Πολύ πρωτότυπο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Κατερίνα!!Ελπίζω να φτιαχτεί γρήγορα η μηχανή σου!! Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή εβδομάδα και από εμένα! Συνέχισε να μας δροσίζεις με τις όμορφες φωτογραφίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραίες οι φωτογραφίες..
    Ελπίζω κι εγώ να φτιαχτεί γρήγορα η μηχανή για να μη σε χάνουμε...φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μάλλον με δανεική θα είναι το υπόλοιπο..στις διακοπές ελπίζω να την έχω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αα έχω κι εγώ μια ιδιαίτερη σχέση με τα χέρια!
    Καλή βδομάδα και καλώς σε βρήκα =)

    ΑπάντησηΔιαγραφή